lördag 12 april 2008

Det närmar sig

Bröllopssäsongen närmar sig. Och jag längtar SÅ mycket. Nästa helg ska vi provfota ett ungt par och ha säsongens andra förträff med ett brudpar i Strömstad. Och då blir det också fotografering. Ska bli så kul att komma igång. Sen rullar det på med första bröllopet i Göteborg den 3 maj. Man kommer att träffa många sköna människor och se många fina par. Man kommer såklart också att se en massa kyrkor. Och möjligtvis är detta en av de vackraste. Det är Hälleviksstrands kyrka på Orust, där vi ska fota Terese & Daniel den 30 aug.




Bilden hämtad från http://sv.wikipedia.org

2 kommentarer:

michael sågerås sa...

Och den Wikipediabilden tycker jag du ska skicka tillbaka och visa att deras bilder blir mycket bättre med lite PS:-).
Jag har för övrigt en mycket simpel men synnerligen effektiv effekt i PS som jag tänkte visa dig någon dag. Ska se om jag ta med den till dig i helgen.

Ha det bra/Michael S

Fotograf Jenny Blad sa...

Denna kyrkan tycker ja e ball för den ser ut å va byggd i lego tycker ja!