lördag 23 februari 2008

Anneli & Hampus

En av de roligaste sakerna med att fota bröllop är alla underbara par man träffar. Igår hade vi en införträff med Anneli & Hampus från Stockholm. Jättehärliga och positiva människor. Vi passade också på att testfota lite för första gången. I ett kallt och blåsigt Göteborg var det inte läge att hålla på länge, men några bilder blev det. Och de var så enkla att fota. Det naturliga leendet fanns bara där. Vi längtar till bröllopet...

Nu har jag experimenterat kraftigt i PhotoShop och skulle bli jätteglad om du tyckte till om de olika varianterna. Detta är en liten marknadsundersökning :-)

Klicka på bilderna för större version.



12 kommentarer:

michael sågerås sa...

Riktigt snygga bilder och dem jag gillar bäst är utan inbördes rangordning: bild nr, bild nr, bild nr och bild nr 6. Att det blir just dessa bilder är för att jag tycker om färgerna, den snygga vignetteringen och motivvalet. Det är inget fel på dem andra men dem jag räknade upp är mer tilltalande som jag ser det. Synd att du inte fotograferade när jag och min fru gifte oss:-).

Ha det gott/Michael S

Benny Ottosson sa...

Tack Michael. Vet inte vad som hänt när du skrev men det finns bara ett bildnummer med i din kommentar... Försök gärna igen och tack för du kommenterade.

michael sågerås sa...

Det ska vara bild nr 1, 3, 4 och 6. Vet inte vad som hände, kanske jag var uppe för tidigt och skrev:-)

Mvh/Michael S

Benny Ottosson sa...

Hehe, tack Michael.

Anonym sa...

Tjena!
Låt oss säga så här: Vi är sååå glada att just du ska fota oss, Benny!!

Vi gillar också alla bilder men är nog mest förtjusta i nr 4 och nr 6 - de känns så "ärliga" och livfulla!

Beroende på hur vädret blir kan det nog vara fint att hitta ett trevligt grönområde för komplettering med några "grönare" bilder också!? Eller vid vattnet!?

Tack för ett jättetrevligt, roligt och bra möte! Hälsa din dotter och tacka för att hon hjälpte till att locka fram våra skratt :)

Benny Ottosson sa...

Tack för det! Det värmer enormt att höra :-) Och jag är SÅ glad att just jag ska få fota er.

Visst ska det bli grönare och blåare bilder i maj :-)

Och tack själva för en lättsam och härlig träff. Ser fram emot nästa gång vi träffas :-)

Lev väl!

Anonym sa...

Jag gillar verkligen Bild nr 3. Det är absolut den som fångade mitt öga mest, en alla bilderna var väldigt fina!

Benny Ottosson sa...

Tack Emma, för din kommentar.

Rossa sa...

Hej Benny,
Vilka härliga bilder. Jag gillade alla men bild 1,3 och 4 hade så mycket "värme" i sig så dom tilltala mig mest.
Jag önskar vi hade känt till dig när vi gifte oss för 20 år sedan:).
Hälsningar Rose-Marie.

Benny Ottosson sa...

Tusen tack Rossa. Gift om er vet jag. Men varann alltså :-)

Unknown sa...

Nu blir jag avundsjuk på Hampus och Anneli som har allt det roliga framför sig. Jag vill gifta om mig (med Micke igen förstås), det var såå roligt att fotas av dig. Alla vi känner har sagt att bilderna är sååå fina! Det är jättekul att kunna sprida bra rykten om dig till våra vänner :-). Ha det gött!

Benny Ottosson sa...

Hehe, tack Maria. Vi har er att tacka för mycket. Bilbilden är en av de absolut läckraste bilderna vi (Andreas) har tagit!

Och vi ställer gärna upp när ni gifter om er med varandra :-)